MMM Och så dåligt blev det ju faktiskt inte, även om spelmötet i lördags var riktigt jävla dåligt, vad fan gjorde vi egentligen på typ 5 timmar? inte ett skit. Alla klagade på mitt sms:ande första tio minuterna, men sen var jag väl mest skärpt av alla, medan ordföranden hade ögon för nått helt annat och sven verkade allmänt oskärpt!


Senaste kommentarer