Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.108.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
kidde kidde skrev den 17 februari, 2002 kl. 20:54
MMM Och så dåligt blev det ju faktiskt inte, även om spelmötet i lördags var riktigt jävla dåligt, vad fan gjorde vi egentligen på typ 5 timmar? inte ett skit. Alla klagade på mitt sms:ande första tio minuterna, men sen var jag väl mest skärpt av alla, medan ordföranden hade ögon för nått helt annat och sven verkade allmänt oskärpt!
Vänta …