Ordföranden skrev den 11 februari, 2002 kl. 23:34 Vecka 7? Hur är det, är det vecka 7 nu? I så fall betyder ju det att det är D&D i helgen! Gött! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer