Kassören skrev den 11 februari, 2002 kl. 15:23 Strul Har haft rejält mycket internetstrul i helgen, men hoppas att jag tillbaka nu iaf. Konståkning? Tja, varför inte? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer