kidde skrev den 6 februari, 2002 kl. 14:03 MMM Precis, typ konståkningen håller ju inte alls samma klass som gymnastik som man inte gärna missar i ett sommar-os! Plast-pappa-punkaren och Svenne bryr sig säkert inte så hårt som jag och Kassören så det är nog upp till oss om/när det blir spel. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer