Kassören skrev den 6 februari, 2002 kl. 02:05 Koll på läget Vinter-OS är ju inte lika intensivt som t ex sommar-OS eller fotbolls-VM/EM där man inte kan missa många timmar. Det finns en del luckor som med lite vilja kan prioriteras bort här och där. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer