MMM Givetvis så måste eventuellt spelande anpassas efter os-tiderna! os har i och för sig en förmåga att bli rätt dåligt efter 22 tiden, har jag sett (bortsett från en hel del härlig curling framåt nätterna) och då är det ju många härlig rollspelstimmar kvar. Mange har föresten ett skivfodral hos mig!


Senaste kommentarer