Gjutet Tro fan det! På båda inläggen, det är ju knappast längre vårat fel att vi inte spelar mer än vi gör. Om det hade erbjudits D&D varje helg så hade åtminstone jag inte druckit den mängd dryck som jag numera häller i mig. Klart att vi festar av med Revisorn om han har det goda sinnet att dyka upp ensam från Götet vill säga.


Senaste kommentarer