Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.48.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 februari, 2002 kl. 22:28
Gjutet Tro fan det! På båda inläggen, det är ju knappast längre vårat fel att vi inte spelar mer än vi gör. Om det hade erbjudits D&D varje helg så hade åtminstone jag inte druckit den mängd dryck som jag numera häller i mig. Klart att vi festar av med Revisorn om han har det goda sinnet att dyka upp ensam från Götet vill säga.
Vänta …