kidde skrev den 1 februari, 2002 kl. 15:27 !!!! Jag har alltid fest! Men med tanke på att jag börjar jobba 08.30 på söndag, så kanske det blir lite lugnare än vanligt, en 8-10 stark kanske. Ska vi över huvudet taget kunna lira vecka 7, så måste vi väl fråga Johansson också! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer