Salamander Hehehhe, troligt att man vill det, Valberedaren! Fråga Sekreteraren, han kanske ställer. Vilket han inte gör i helgen den räkan, han avvisar partaj på lördag! Usch. Visserligen är jag välkommen på ett par öl, så jag är mer än nöjd ändå. Vad säger Kassören om vecka 7 nu då?


Senaste kommentarer