Toker Jag är faktiskt riktigt sugen på att lira lite D&D igen och kan här medela att jag antigen kommer ner onsdag eller torsdag vecka 7. Jag kan även medela att stämningen i skandinavium igår var helt ok, med tanke på att det var portugal vi mötte. Ingen som vill hänga med till globen? Valberedaren, R


Senaste kommentarer