kidde skrev den 29 januari, 2002 kl. 01:45 MMM Givetvis håller man sig vaken, när det vankas stora idrottshändelser på tv, även om man fått i sig en 12-15 öl, även om det kanske inte var det roligaste jag gjort i mitt liv. Och som sagt ledamoten snarkar nått djävulskt! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer