Tvspel och öl Tyvärr så är det smärtsamt sant det där ryktet. Själv så hade jag druckit en eller två öl för mycket, och somnade på soffan efter ett par bollar. Även Ledamoten somnade in ganska tidigt, medan jag tror att Sekreteraren såg det mesta under våra snarkningar.


Senaste kommentarer