Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.108.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 januari, 2002 kl. 18:46
Rik, rikare, rikast Det låter ju finfint det. Men jag tvingar givetvis ingen till något de inte vill som det brukar heta. Förresten, är det inte bättre att vara rik själv än att ha rika föräldrar? Vår käre Sekreterare kunde ju hostat upp en lön och hängt med till USA känns det som, eller? Jag vill även passa på att påminna om D&D-partiet imorgon!
Vänta …