Rik, rikare, rikast Det låter ju finfint det. Men jag tvingar givetvis ingen till något de inte vill som det brukar heta. Förresten, är det inte bättre att vara rik själv än att ha rika föräldrar? Vår käre Sekreterare kunde ju hostat upp en lön och hängt med till USA känns det som, eller? Jag vill även passa på att påminna om D&D-partiet imorgon!


Senaste kommentarer