MMM Jag skulle kunna tänka mig att skita i att sms:a med kassören, om ordföranden kommer på besök. Mitt sms:ande med kassören under förra os, var ju enbart för att ha någon att snacka med eftersom Ordföranden sökte lyckan i gränna då! Jag ska dessutom inhandla mig ett rejält hemmabiopaket med en fet tv lagom till OS!!!


Senaste kommentarer