Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.108.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
sekreteraren sekreteraren skrev den 24 januari, 2002 kl. 15:52
MMM Jag skulle kunna tänka mig att skita i att sms:a med kassören, om ordföranden kommer på besök. Mitt sms:ande med kassören under förra os, var ju enbart för att ha någon att snacka med eftersom Ordföranden sökte lyckan i gränna då! Jag ska dessutom inhandla mig ett rejält hemmabiopaket med en fet tv lagom till OS!!!
Vänta …