Ordföranden skrev den 23 januari, 2002 kl. 23:43 Helvetet är löst Upp till er, men om det är SMS som gäller under OS så kommer jag inte begagna mig av detta nöje på Willie Penis Vägen i alla fall. Det får nog bli enbart jag själv, eller jag och Valberedaren som kikar här i Rollspelsmecka! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer