Kassören skrev den 23 januari, 2002 kl. 00:42 SMS Antar att vi får begagna oss av samma SMS-frosseri som under förra OS, Sekreteraren och jag. För att hålla varandra uppdaterade om varandras åsikter. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer