Svenne skrev den 22 januari, 2002 kl. 20:23 Rollspel Ett tillägg bara. Jag är nog hemma nästa hela v.7 så om det inte blir något rollspel så räknar jag kallt med att åtminstone ordföran ställer på några riktiga OS-dagar. Valberedaren, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer