Ordföranden skrev den 22 januari, 2002 kl. 02:17 RPG - Februari Vi får väl se hur det blir, Kassören verkade ha det lite tight framöver. Men ett möte innan februari är slut vore ju det bästa, annars får vi väl inrikta oss på början av mars. Fast det känns ju jävligt långt dit just nu. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer