Njaa... I och med att jag är partisk i månadens månge frågan så väljer jag att inte kommentera det. För övrigt vill jag bara säga att jag ämnar åka hem till Alseda nu i helgen och sen kan det ta några veckor innan jag kommer ner igen, bara så ni vet.


Senaste kommentarer