Ordföranden skrev den 20 april, 2011 kl. 09:24 Ja, det får nog bli när vi snackade om det hela, alltså första helgen i maj istället. Under tiden får man önska Kassören lycka till med flytten. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer