Text och matematik Nja, Sekreteraren. Nu är det så att .doc alltid har stått för att det är en textfil, så jag vet inte vad du svammlar om. Jag har aldrig skickat något i Works sedan det uppdagades vid H&K-starten att ingen har det programmet. Om din tokdator, som dessutom har varit på lagning, inte kan läsa .doc så får jag väl helt enkelt se till att skicka det i Wordpad i fortsättningen. Ordföranden,


Senaste kommentarer