Knäpp - möjligen Knäpp kanske, men inte på näsan! Trevligt att nye Ledamoten är inne och visar sig på hemsidan, men sådant beröm borde väl inte rendera i någon form alls av bestraffning? "Gildert är nog ett ämne ändå" är enbart positivt. Jag ser med förväntan i blicken fram emot nästa spelmöte med denna nykomponerade spelgrupp. För övrigt kan Ledamoten givetvis boka in mig på sin lilla partaj i helgen. Ordföranden,


Senaste kommentarer