Kalas!! Nu på onsdag finns det ett födelsebarn i klubben dvs JAG som fyller 20+.Detta ska firas på lördag med lite partaj.Alla CDR-medlemmar är förstås mycket välkommna att svänga förbi på Backen och svinga ett par bägare.En liten knäpp på näsan åt ordförande som pratar över huvudet på folk. Gildert,


Senaste kommentarer