Jag dyker upp på Oakhill cirka 19.30 idag. Vad gäller OS så har jag tänkt att titta på det som är intressantast och ha ett litet öga på resten under tiden. Det gäller för båda dagarna, sedan kan det ju hända att det blir avbrott på ett par timmar ibland, men då är det så.
Bergis kommer på lördag, och vi bokade tiden till 18.00 då om vi inte bestämmer något annat idag.


Senaste kommentarer