kidde skrev den 13 januari, 2002 kl. 20:36 MMM Det gick väl alldeles utmärkt i fredagens D&D, var dessvärre Johannes som dominerade en aning, men ändå helt okej parti. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer