Bogen skrev den 12 januari, 2002 kl. 23:56 hmmmmm ALLA I CDR MASTE LASA DET HAR: http://www.crosswinds.net/~sffs/tolkien.htm bog, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer