Ordföranden skrev den 10 januari, 2002 kl. 02:03 Cineast Nja, det är jag inte egentligen. Men när det gäller den typen av film så är jag ändå något av en novis. Det är bara Fäbojäntan som svensk klassiker som jag har sett en gång i tiden. Men en film med Göran kan väl inte vara annat än en hit? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer