Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.48.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kassören Kassören skrev den 10 januari, 2002 kl. 00:12
Inte om man vill ha kul... ...så är det inte normalt att gå hem och sova. Jag har förresten idag sett en film som jag antar intresserar klubben, nämligen Ridskolan med allas vår Göran Eurenius, i filmen under artistnamnet Göran Vänster. Det är en härlig handling med riktiga actionscener (okynnesstickande med en kåtspruta bl a), jakt med hö-grep över en äng och bilåkning på smala grusvägar mellan det traditionella penetrerandet. Det var min gode vän Tommy (eller rättare sagt hans flickvän som laddat hem..) som bjöd på denna kvalificerade underhållning. Någon mer i klubben som sett den? Ordföranden brukar ju inte vara obildad när det gäller cineastiska äventyr. Kassören, L
Vänta …