kidde skrev den 9 januari, 2002 kl. 01:43 MMM För en gångs skull har jag väl för fan inte gjort bort mig. Att gå hem och sov är väl hur normalt som helst en lördag! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer