Förbannad lögn Specialist vet jag inte, men man snappar ju upp ett och annat. Trevligt att Sekreteraren är tillbaka i etern, nu kommer lite information att dyka upp inom kort. Jag hoppas också att han tar sig i kragen och donar till statistiken som vi har spelat fram under helgerna. Vad jag har hört så somnade han hemma, och det borde väl ändå var helt ok? Vi får se hur han klarar sig i helgen.


Senaste kommentarer