Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.123.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 januari, 2002 kl. 01:51
D&D Det blev lite d&d igår, och idag ännu en iss-turnering. Rollspelandet igår gick väl sådär, själv är man ju inte på topp. ISS idag gick jävligt bra för Sekreteraren som vann och för Kassören på andraplatsen, medan jag själv för jag tror första gången gick helt poänglös! Usch och fy. Nåja, det händer ju lite i alla fall!
Vänta …