D&D Det blev lite d&d igår, och idag ännu en iss-turnering. Rollspelandet igår gick väl sådär, själv är man ju inte på topp. ISS idag gick jävligt bra för Sekreteraren som vann och för Kassören på andraplatsen, medan jag själv för jag tror första gången gick helt poänglös! Usch och fy. Nåja, det händer ju lite i alla fall!


Senaste kommentarer