Klabbarparn Det kanske är något som Klabbarparn och Sjöqvisten har något med att göra? Det ska vi kika upp i vilket fall. Efter som jag själv är sjuk, fysiskt den här gången, så önskar jag alla festasugna Gott Nytt År! Som det ser ut nu så kommer jag nog att orka med ett kort besök på Backen, men drickat får nog tyvärr dröja.


Senaste kommentarer