Tokigt Jaha, det har varit en ISS-turnering idag. Sekreteraren vann, jag själv blev tvåa, Kassören trea och Valberedaren fyra. Mer info lär dyka upp inom kort då Sekreteraren har både fått sin dator tillbaka och skaffat telefon/internet. Detta faktum gör även att en Ordföranden Informerar lär dyka upp efter nyår. Vi sålde förresten en t-shirt till Luleå idag, eller rättare sagt Kassören gjorde det, det är tungt.


Senaste kommentarer