Julafton Fan, det är ju 23:e idag! Det är ju bara 16 timmar kvar till årsmötet! CDR´s julafton närmar sig med stormsteg. Det ska bli utomordentligt trevligt att hålla ett riktigt seriöst årsmöte med kärnan av CDR´s medlemmar! Jag räknar kallt med att åtminstone 7-8 medlemmar dyker upp, helst när ett fett parti D&D väntar efter sista klubbslaget! Vi syns imorgon kära medlemmar. Ordföranden,


Senaste kommentarer