Biobesöket Jaha, då har man nyss kommit hem från en givande CDR-afton på bio. Sagan om ringen höll helt klart måttet, en mycket bra film. Även om den, som Valberedaren skrev, inte hade med en del saker från boken så höll den hög klass. Dessutom så hade nog filmen blivit ett par timmar till om de scenerna också hade gjorts. Bra skådespelare till rollerna tycker jag personligen, och miljön var ju magnifik. Jag tror att det är snudd på fem Dick i betyg.


Senaste kommentarer