Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 december, 2001 kl. 02:04
Biobesöket Jaha, då har man nyss kommit hem från en givande CDR-afton på bio. Sagan om ringen höll helt klart måttet, en mycket bra film. Även om den, som Valberedaren skrev, inte hade med en del saker från boken så höll den hög klass. Dessutom så hade nog filmen blivit ett par timmar till om de scenerna också hade gjorts. Bra skådespelare till rollerna tycker jag personligen, och miljön var ju magnifik. Jag tror att det är snudd på fem Dick i betyg.
Vänta …