Rollspelsonani Det låter ju magnifikt, och det ska bli ett nöje att njuta av det tillsammans med flertalet av CDR´s nobla medlemmar. Trevligt att veta att även Valberedaren har sett filmen, så att ingen medlem går miste om denna upplevelse. Jag ser det som ett personligt projekt att se till att alla medlemmar har sett den inom en månad. Vad beträffar Sekreteraren, så ska det bli mycket intressant att följa hans galna upptåg den närmaste framtiden, helst då flera av styrelsens tunga namn kommer att närvara vid flera av tillfällena. Redan imorgon kommer jag själv, Kassören och Ledamoten inspektera detta "fyllesnack", och om turen är med oss, även några simpla medlemmar samt självaste Revisorn! Två gånger, det är absolut inte nog, Kassören, snarare för lite. Du är ju ursäktad för dubbla inlägg, du är ju trots allt i Rollspelsmecka, det är huvudsaken!


Senaste kommentarer