Ja, tyvärr är det som det är med det. Jag kan inte ta risken att åka ner en hel helg när det är ställt som det är... Det strular ju till det lite för er andra, men så är det som sagt.
Alternativet är ju att Kassören åker ner till Oakhill och sedan åker med Sekreteraren upp hit? Antingen om du åker en torsdag dit, och ni två upp hit sedan, eller om vi bara spelar en dag här?


Senaste kommentarer