Svenne skrev den 18 december, 2001 kl. 17:25 He he Roligt att höra att alla CDR-medlemar jobbar och står i som vanligt!! Ha det nu lugnt och skönt fram till den 22, för då börjar en helhelg i CDRs teken. Hej på er. Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer