kidde skrev den 14 december, 2001 kl. 14:35 MMM Ja det är en adress!!! Och om jag inte är felinformerad av självaste Ordföranden så har Kassören själv efterlyst en rejäl fylle fest på just den adressen på juldagen, och då kan det ju vara bra om alla hittar dit! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer