MMM Eftersom alla litar så fruktansvärt mycket på varandra i den här föreningen, så kom vi fram till att det vore bästa att jag fick kontoutdragen om Ordföranden och Kassören skulle ha ensamrätt till att disponerar kontot. Och för allas information, så eftersänds givetvis posten, så jag har full kontroll över vad Ordföranden och Kassören gör med våra pengar! Kidde, Wilhelm Petris v.6 574 32


Senaste kommentarer