Jo så här är det I Råslätt funkar det så att här gäller det att uppslysa alla, som skickar post till en, att man har flyttat här ifrån. Annars går alla post som inte har någon gällande adress till det stora värmevärket. Så någon eftersändning är det inte tal om. Och föresten varför får sekreteraren kontoudragen. Det är ungefär som om Afganistan skulle få Rysslands kärnvapenkoder. Ledamoten, R


Senaste kommentarer