Svenne skrev den 10 december, 2001 kl. 00:11 Jo! Med tanke på att jag ligger ute med så mycket pengar att jag knappt vet hur mycket själv. Så vore jag som kassör ingen vidare bra ideé. Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer