Härligt med jul Iallafall jag kommer att vänta med spänning på vad som kan dimpa ner från ordföranden! Kanske något litet spel eller någon kortfilm eller helt enklel en årskröninka över alla stoligheter som har hänt i föreningen?? Ja man kan spekulera i all evighet, härligt!! Ledamoten, R


Senaste kommentarer