Julklapp En liten klapp kommer som alltid dyka upp hos er medlemmar strax innan jul. Den kanske inte är så kul för alla, men minst en vet jag kommer att tycka det är roligt. Dessutom känns det som om både en och två perveterade medlemmar kommmer frossa i det som dyker upp i mailen. Det var på vippen att det inte blev någon i år, men sedan fick jag ett ryck och fixade den på ett par timmar, och den håller!


Senaste kommentarer