Storartat Möjligen kan man kalla min högra hand för femte hjulet då och då, men knappast för dessvärre........ Mycket starkt jobbat av Ledamoten! Enligt min åsikt så borde han sitta bergsäkert på sin post även nästa år, eller rent utav kanske flytta upp ett steg i hierarkin?


Senaste kommentarer