Jag kan inte spela alls i helgen tyävrr. Har en massa att göra. Jag jobbar på lördag vilket gör att fredagsspel är uteslutet sen spelar vi match i Österbymo på lördagseftermiddagen vilket gör att vi skulle åka från Alseda tidigast 7 på lördag och då känns det inte så stor mening längre.


Senaste kommentarer