Bion och vilda västern Tack vare mitt frenetiska arbete, och en otrolig assistans av den alltid lika genomtrevlige Ledamoten, är nu biljetterna till Sagan Om Ringen bokade! Det blir klockan 20.00 den 22:a december på SF´s bio i Jönköping. Dessvärre har en sjätte person nu anmält sig, men det ska nog kunna ordnas till tror jag. Som om inte det vore en god nyhet nog, så har även ännu ett mailbaserat spel i CDR´s regi dragit igång idag, nämligen det på höga förväntningar ställda Western-PBEM.


Senaste kommentarer