Ordföranden skrev den 29 november, 2001 kl. 01:57 Missbruk? Missbruk är det väl knappast frågan om? Snarare ett ödmjukt utnyttjande av de privilegier som medföljer en så tung post som ett ordförandeskap innebär. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer