Ordföranden skrev den 5 maj, 2011 kl. 15:16 Synd att det inte kan bli något, men vi får göra som Kassören säger. Vi får ta en rejäl spelhelg om några veckor när jag har möjlighet att komma ner helt enkelt. Jag håller er informerade om utvecklingen. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer