Lord of the rings Jawohl! Jag tänkte kika på när det går att få biljetter och hur mycket de kostar, sedan får vi väl ta ställning till hur mycket CDR går in och sponsrar med. Dessutom så borde alla som vill gå skicka ett mail till mig att de är aktuella, och när de helst vill gå. Jag föreslår två dagar innan jul, det är ju troligare att fler kan hänga med då, eller alternativt i mellandagarna. Maila!


Senaste kommentarer